یادگیری یک گویش برنامه نویسی تازه مانند پایتون قادر است مشقت بار باشد
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت 
یادگیری یک گویش برنامه نویسی تازه مانند پایتون قادر است مشقت بار باشد. در صورتی تا قبل از اینً هیچ زمان باهیچکدام از لهجه های برنامه نویسی فعالیت نکرده اید، ممکن میباشد مبتلا نقص‌ گردید. یادگیری نحو و قواعد نوشتاری، قراردادها و طریق فعالیت با یک گویش، اهمیت بالایی داراست.

حتی در حالتی‌که هیچوقت در معاش خویش کدنویسی نکرده باشید، در صورتی‌که بتوانید اصول نخستین یک گویش را فهم و شعور فرمایید، کارتان بسیار بی آلایش خیس می شود. در‌این نوشته ی علمی می‌خواهیم اصول اول پایتون را بازبینی کنیم. پایتون مرسوم ترین گویش برنامه نویسی در مدرسه های سراسر عالم میباشد.

قواعد نوشتاری این لهجه مانند گویش نوشتاری انگلیسی میباشد، یک نحو نسبتاًً معمولی داراست و یک گویش سطح بالا به حساب میآید. این لهجه برای اشخاص تازه کار عالی میباشد.

 

با این درحال حاضر معمولی بودن پایتون بدین مفهوم وجود ندارد که مورد ها به کارگیری محدودی دارااست. پایتون یکی‌از گسترده ترین و متداول ترین لهجه برنامه نویسی در عالم میباشد. این لهجه برای کلیه چیز از توسعه و گسترش اینترنت در بخش back-end گرفته تا برنامه نویسی آنالیز علمی، هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین به کار گیری می گردد.

با اعتنا بدین مورد اینجانب یک راهنمای جامع و قدم به قدم برای یادگیری اصول پایتون را برای شما گردآوری کرده ام. نسبتاًً تمامی چیزهایی را که برای آغاز یادگیری پایتون لازم دارید در اینجا پیدا خواهید کرد! براین اساس، بیایید آغاز کنیم ...

قدم اولیه : اصول اول پایتون و مورد ها به کار گیری از آن را خاطر بگیرید
یادگیری درباره‌ی لهجه برنامه نویسی پایتون، چیزی که می باشد و برای جایی که استعمال می گردد، روءیت کرد خیر و خوبی برای استارت هجرت شما با این گویش برنامه نویسی دوستداشتنی میباشد. در شرایطی‌که مجموعاَ چیزی راجع به برنامه نویسی و کدنویسی نمی دانید ، پاره ای تحقیق در رابطه پایتون دیده شما‌را گشوده خواهد کرد.

شما به زودی فهم و شعور می‌کنید که کدنویسی در تمامی جا موجود هست و نیرو محرکه ای برای دنیای نو میباشد. پایتون یک گویش برنامه نویسی تمامی منظوره میباشد که برای طیف گسترده ای از برنامه ها استعمال میگردد. این لهجه گویش سطح بالا میباشد و کدنویسی با آن خیلی معمولی میباشد،به خصوص هنگامی که با گویش هایی مانند #C یا این که ++C مقایسه شود به آسانی آن بیش تر پی خواهید پیروزی.

اگرچه پایتون در آخرها ده سال ۱۹۸۰ تاسیس شده است البته این لهجه مبنا و مبنا طیف وسیعی از فناوریهای نوظهور را تشکیل میدهد. بعضا از دیدنی ترین ابتکار های سالهای آینده مانند هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشین با به کار گیری از این لهجه بسط می‌یابند.

با این درحال حاضر، پایتون همینطور موردها به کارگیری دیگری دارااست که ممکن میباشد بیش تر برای اشخاص عادی جالب باشد. بخش اعظمی از برنامه نویس ها زمانی که بایستی کاری را انجام دهند که نیازی به لهجه خاصی نداشته باشد، از پایتون استعمال می کنند.

شما میتوانید از پایتون برای بسط بازی ها، تایپ کردن برنامه های پیچیده، تجزیه و محاسبه داده های علمی و نسبتاًً هر فعالیت دیگری که فکر می‌کنید به کارگیری فرمایید. با اعتنا به گسترده بودن این لهجه، صرفا می بایست آن را خاطر بگیرید و لازم وجود ندارد در امر تخصصی که می‌خواهید در آینده دنبال نمائید، تصمیم بگیرید.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحي سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: